Wednesday, April 23, 2008

23 April.. satu tarikh yg biasa pd pandangan mata sesetengah individu. tp bagi aku, it's special. kenapa? sebenarnya, takde kena-mengena pun dgn aku. tp satu tarikh yg special. sebab, tarikh ni istimewa untuk seorang insan yg istimewa untuk aku. so automatically tarikh tu pun istimewa untuk aku. aku mula menyimpan tarikh ni dlm kotak ingatan aku sejak tahun 2006, selepas aku jumpa insan ni balik.. aku mula syok kat dia tahun 2005.. cintaku bermula di Highschool.. sebagai seorg junior, mmg la excited tgk senior yg baik n cheeky jer. cute pulak tu. tp just mcm tu je la.. lama2 perasaan tu bertukar.. hari2 nak ushar dia.. sampaikan dia mcm nampak pulak yg aku dok ushar dia.. tp sampai skrg, aku tak pernah luahkan apa yg aku rasa.. walaupun dia baik sangat2.. tp aku taknak hilang kawan cuma sebab perasaan aneh tu. hmm.. taktau lah. kalau dulu aku pasti dgn feelings aku, skrg aku sangsi. terlalu bnyk perkara yg berlaku. hmm.. taktau la nak ckp ape. huhu....

rela ku menunggu seribu tahun lama lagi..
tapi benarkah hidupku kan selama ini..?


chill out.. orite..

No comments: