Wednesday, September 3, 2008

Aku nak update blog ni since August lagi.. tp tak berkesempatan. ambik kau, bln Oct baru ada masa. bz katanya, walaupun... !! malas. banyak benda nak lepas kat cni, tp yg dah berlalu tu biarlah. banyak benda jadi kat aku sbnrnya.. baik ada, buruk pun banyak.. aku baru putus kawan recently, dia yg sangka buruk2 dgn aku. so bkn salah aku kan.. dia yg mulakan. dan pengakhiran yg paling tepat is lupakan persahabatan ni. opss ! sahabat ke.. ? pernahlah. aku ingat dia sahabat dunia akhirat, tp apa yang orang lain kata pasal dia tu betul rupanya.. aku tak pernah percaya pun.. tp aku yg silap. lepas apa yg dia sendiri gitau kat aku apa abt yg dia sangka pasal aku.. hmm. bagi aku seorang sahabat takkan prejudis kat sahabat dia sendiri. takkan tuduh sahabat dia yg bukan2. dahlah. dia yg mintak nak putuskan persahabatan ni, walaupun tak secara terang-terangan.. aku bukan bodoh mcm yg dia sangka. aku paham.. dia yg mintak, so aku terima je lah. let bygone be gone. bye friend, i mean.. kenalan.

masalah dgn kawan lagi ! tp ni lain.. aku mula rasa satu mcm pny feeling kat dia. huhu.. aku rasa tak susah nak difahami. aku sendiri tak paham dgn apa yg aku rasa. semuanya lepas aku dekat dgn dia lepas kami dah lama tak bertegur sapa.. sikap dia buat aku rasa lain mcm.. sikap dia mmg mcm tu dgn semua org.. tp.. huh.. aku sendiri tak tau lah.. skrg kalau boleh, aku tak nak tgk muka dia.. aku tak mau feeling ni makin kuat. aku tak mau hilang seorang teman, cuma sbb perasaan yg tak tau hala ni..

skrg musim exam !! tension gila. ni pun curi time post blog. tahun ni aku playful, tahun depan aku pulunlah.. setakat ni, dah ada few paper yg aku rasa aku akan gagal :( dahlah.. sapa suruh aku tak study. padan muka ! ni pun dok gatai online lagi.. haha.. next year aku pulunlah..

ciao.

No comments: