Thursday, November 20, 2008

weeee~ ! detik paling happy buat aku.. habis sudah bebanan homework & ketakutan nak menghadapi exam. hmm.. tp aku rindu jugak kat skolah. susah nak percaya aku rasa mcm ni tp thats the fact. duduk rumah mmg la syok.. tp ntahla. haha lantak lah.. yg tak bestnya, skrg ni aku menghadapi symptom2 nak demam. huhu.. cuti pun demam ka ? tp takpe la, bkn nya aku ada buat apa2 pun. kalau demam boleh tido2.. ahax.. :P

baru2 ni aku beli novel Ayat-Ayat Cinta. aku kagum dgn penulisannya. bahasa yg indah n penuh makna. kalau tak fokus, tak pahamla cerita. aku belum habis baca lagi, tak sabar nak habiskannya.. buat masa ni aku dah mula menyelami dunia Fahri n aku dpt gambaran ttg Mesir walaupun tak pernah menjejakkan kaki ke sana. thumbs up untk penulisnya ! :) aku yakin melalui novel ni, cinta itu akan kelihatan lebih indah dan suci.

sejak akhir2 ni, banyak benda yg membebankan otak aku. aku rasa aku dah kena migrain pun.. adoi lah.. benda ni melibatkan hati dan perasaan. kdg2, aku rasa ada baiknya aku tak suka dkt dia. tiada kebaikan, takde untung. salah aku jugak coz aku believe in love at first sight. tp naluri aku tak salah. dia ni bagi aku luar dalam perfect. well, almost perfect lah.. takde org perfect dlm dunia ni, tp still kalau aku disuruh cari someone yg dekat dgn perkataan perfect tu, aku pilih dia lah. tekad aku, nak lupakan dia. nak hilangkan perasaan ni. tak mau ingat lagi yg aku pernah sangkut kat mamat nih. mencintai itu tak salah.. tp kdg2 kita mencintai org yg salah..
aku doakan dia bahagia, walaupun aku sendiri sengsara. tak mudah untuk aku lupakan dia, tp walau ambik masa 10 tahun pun, perasaan tu akan hilang.. kalau dulu aku cakap aku cuma sukakan dia, lama2 aku sayangkan dia. skrg, aku tak boleh deny, aku cintakan dia, cinta? apa lah yg remaja seusia aku tau ttg cinta. tp, cinta tak mengenal usia beb.. apapun skrg ni, aku kena kuat, demi org2 yg aku sayang.. ada yg lebih penting dlm hidup ni selain daripada mencintai dan dicintai..

No comments: